Loading...

Wie zijn wij

Méér dan twintig jaar actief in de wereld van

kantoor- en magazijninrichting

Wij zijn een speciaalzaak met reeds 20 jaar ervaring in kantoorinrichting en magazijninrichting.

Voor onze klanten werken steeds een voorstel op maat uit waarbij we 2D en 3D ontwerpen voorzien.
Door deze persoonlijke service garanderen wij een correcte aanpak naar de klant toe

Het eerste contact

het eerste contact

Bij ons eerste contact, digitaal of in onze vestiging in Oosterzele bekijken wij stap voor stap wat wij voor u kunnen betekenen. Welke ruimtes zijn belangrijk voor de klant, welke sfeer moet uw bedrijf uitstralen naar de buitenwereld toe en in welke omgeving zijn uw werknemers het productiefst, …

Mocht u nog geen idee hebben hoe uw kantoor er het beste uit ziet, wij zullen gerust een passende vrijblijvende suggestie doen. Onze showroom kan hier ook toe bijdragen om uw toekomstig meubilair eens in het echt te zien.

Visualisatie op maat

het eerste contact

Wij meten het geheel volledig vrijblijvend op of werken met het plan van de architect. Deze input gebruiken wij dan om onze 2-en 3D visualisatie van uw kantoor vorm te geven met onze speciale CAD-software.

Deze tool geeft u een zeer mooie weergave hoe uw toekomstige kantoor er kan uit zien.

Vervolgens presenteren wij u deze beelden uw kantoor met een woordje uitleg zo dat alles duidelijk is voor onze klant. Hierna volgt ook een overzichtelijk en transparante offerte met alle opties in detail.

Teamwork

het eerste contact

Nadat de offerte positief onthaald is wordt de levering en plaatsing volledig uitgevoerd door ons eigen professioneel team.

Werkwijze

Het eerste contact

Bij ons eerste contact, digitaal of in onze vestiging in Oosterzele bekijken wij stap voor stap wat wij voor u kunnen betekenen. Welke ruimtes zijn belangrijk voor de klant, welke sfeer moet uw bedrijf uitstralen naar de buitenwereld toe en in welke omgeving zijn uw werknemers het productiefst, …

Mocht u nog geen idee hebben hoe uw kantoor er het beste uit ziet, wij zullen gerust een passende vrijblijvende suggestie doen. Onze showroom kan hier ook toe bijdragen om uw toekomstig meubilair eens in het echt te zien.

Visualisatie op maat

Wij meten het geheel volledig vrijblijvend op of werken met het plan van de architect. Deze input gebruiken wij dan om onze 2-en 3D visualisatie van uw kantoor vorm te geven met onze speciale CAD-software.

Deze tool geeft u een zeer mooie weergave hoe uw toekomstige kantoor er kan uit zien.

Vervolgens presenteren wij u deze beelden uw kantoor met een woordje uitleg zo dat alles duidelijk is voor onze klant. Hierna volgt ook een overzichtelijk en transparante offerte met alle opties in detail.

Teamwork

Nadat de offerte positief onthaald is wordt de levering en plaatsing volledig uitgevoerd door ons eigen professioneel team.

Geschiedenis

Opstart TBI BVBA

In 1997 wordt TBI BVBA opgestart met als hoofddoel het inrichten van kantoren voor KMO bedrijven. Het kantoor wordt ingericht in de oude drankenhandel van de grootvader, firma Canda.

Welkom magazijninrichting

We nemen er magazijninrichting bij in 1998, vanaf nu is er ook een eigen plaatsingsdienst die instaat voor de levering en montages van uw bestellingen.

Enkele grote klanten

Vanaf 2001 worden enkele grote bedrijven en instellingen klant van TBI : Testaankoop, Coca- cola, VW Vorst, Hogeschool Gent, diverse gemeentebesturen, Universiteit Gent…

Een nieuw bedrijfspand

Ons bedrijfspand wordt aangekocht in 2005

Nieuwe showroom

Onze nieuwe showroom wordt in 2007 ingericht met eigentijds kantoor meubilair en projectmeubelen;

Office Deals

We lanceren in 2008 ‘kantoor supplies’ onder de naam “Office Deals“.